Growzer: rock ‘n roll meets insights

Bron: presentatie Marc Waelbers, Retail Detail Food Congress Herinnert u zich de introductie van het fax apparaat? Vele ondernemers in België gebruiken het vandaag nog. Ook in foodservice. Om bestellingen te plaatsen. Nadat ze die op de achterkant van een bierviltje gemaakt hebben. Meten is weten. Maar met een fax en een bierviltje valt dat…

Bonduelle Foodservice: innovatie in foodservice

Bonduelle zorgt ervoor dat het mogelijk is om dagelijks groenten te eten. Bonduelle Foodservice biedt klanten in de Benelux een assortiment dat voorziet in de verschillende gebruikersbehoeften in de sector.   Wat was de uitdaging bij Bonduelle Foodservice? De veranderende eetgewoonten zorgt voor heel veel dynamiek in de professionele markt. De aandacht voor groenten stijgt.…

Menuez: local marketing cases

Het effect van lokale marketing in foodservice is niet te onderschatten. Een goede uitvoering is cruciaal. Een realisatie op maat maakt het verschil. Met Menuez bieden we een uitermate gebruiksvriendelijk platform voor state-of-the-art lokale marketing materialen. Een idee wordt een tastbare beleving in slechts enkele muisklikken. Fabrikanten en franchise formules krijgen persoonlijke aandacht en begeleiding. Op die…

Marine Harvest: leiders van de blauwe revolutie

Marine Harvest is marktleider in diepgevroren en verse zalm. Een uniek bedrijf met veel passie en liefde voor het product van oorsprong tot toepassing. Marine Harvest is synoniem voor een ‘blauwe revolutie’ die zich manifesteert op heel wat vlakken, ook in hun marktbenadering en klantenaanpak. Wat was de uitdaging bij Marine Harvest? De uitdaging bij Marine…

Farm Frites: internationale speler in de aardappelindustrie

In een snel veranderende wereld waarin de bevolking explosief groeit, stelt familiebedrijf Farm Frites haar klanten in staat aardappelspecialiteiten aan te bieden aan steeds meer mensen wereldwijd. Samenwerking en innovatie zijn daarbij drijfveren én cruciale succesfactoren. Farm Frites’ historie in aardappelteelt en aardappelproductie heeft tot duurzame samenwerkingsverbanden met klanten, telers en medewerkers geleid. Met 1500…

Lamb Weston: waar meerwaarde wordt verkocht

Lamb Weston is een grote speler in het segment van diepvriesaardappelen. Naast een grote passie voor aardappelen, hebben ze ook een groot talent: voor het onderhouden van langdurige relaties met hun klanten. Wat was de uitdaging bij Lamb Weston? De uitdaging bij Lamb Weston bestond in het creëren van categorieplannen voor aardappelspecialiteiten. Deze categorieplannen zouden…

Topking: Vlammen in België

Topking is een Nederlandse producent van welbekende merken als Vlammetjes®, KaasTengels®, VlamTosti’s®, Vlammensaus®, Vuurvreters® enzoverder. Wat ooit ergens aan de keukentafel begon, groeiden inmiddels uit tot een performant productiebedrijf dat aan de hoogste eisen voldoet. Wat was de uitdaging voor Topking in België? Na het succes in eigen land, was het tijd om voet op…

FrieslandCampina Foodservice: Europese ambities

FrieslandCampina Foodservice is de divisie binnen het zuivelsegment die verantwoordelijk is voor het vermarkten van professionele ‘dairy products’ in verschillende Europese markten. 
Wat was de uitdaging bij FrieslandCampina Foodservice? Met een groot merkenportfolio in diverse landen binnen Europa schuilde de uitdaging voor FrieslandCampina Foodservice in het uitbouwen van een duidelijke merkenarchitectuur. Dat ‘merkenhuis’ moest FrieslandCampina…

Pauwels Sauzen: een merk met een verhaal

Pauwels Sauzen produceert een zeer uitgebreid aanbod aan sauzen. Het is dan ook de belangrijkste speler in de sausindustrie voor de Belgische frituurmarkt. Dankzij meer dan 100 jaar ervaring en voortdurende innovatie kan het bedrijf jaar na jaar groeien. Wat was de uitdaging bij Pauwels Sauzen? De uitdaging was de naam Pauwels Sauzen niet louter…