Hoe kan een workshop jouw foodservice bedrijf vooruithelpen?

Een workshop is hét middel om snel meer inzicht te krijgen in de specifieke uitdagingen en kansen voor jouw foodservice bedrijf. Met een reeks interactieve oefeningen brengen we alle beschikbare kennis, expertise en ideeën in kaart. Door te blijven discussiëren en ideeën uit te wisselen volgens een vaste methodologie, komen we tot nieuwe oplossingen. Dankzij onze workshops krijg je concrete, pragmatische inzichten om meteen in de praktijk om te zetten.

Ontdek het aanbod van workshops op maat voor jouw foodservice bedrijf

Opportunity
platformen

Aan de start van het innovatieproces bepalen we op basis van alle verworven inzichten in welke domeinen kansen liggen en clusteren we deze kansen in opportunity platformen.

Merk-
positionering

Opmaak van een brand key, of een merkkompas, en het combineren van alle elementen waar een merkpositionering uit bestaat om die achteraf te gaan testen.

Belgische foodservice marktbewerking

Inzichten geven aan buitenlandse bedrijven over de Belgische foodservice markt, zowel op vlak van consumenten als op vlak van operators en groothandels.

Online marketing voor foodservice

Hoe je via online marketing, en de link naar offline communicatie, operators kunt converteren naar geïnteresseerde klanten.

Personas voor foodservice fabrikanten

Workshop om personas te bepalen voor jouw foodservice bedrijf als basis voor een geslaagde communicatie.

Inbound sales voor foodservice

Kennissessie om sales professionals binnen foodservice bedrijven aan te moedigen om op een nieuwe manier te verkopen.

Foodservice business cases

Een praktische sessie voor marketeers om op een gestructureerde manier een foodservice business case te bouwen.

Innovatieproces in foodservice

Pragmatische aanpak van het innovatieproces op basis van een stappenplan, voor marketeers binnen de foodservice sector.

Contacteer ons voor meer informatie