Verfijn je route-to-market in foodservice met de Foodservice Community Scan

Wil u weten wat een foodservice outlet van uw vertegenwoordiger verwacht?

Of welke ‘digital tools’ men nuttig vindt in broodjeszaken en frituren?

 

De 3de Foodservice Community Scan is klaar! Met hele nuttige informatie over waar ondernemers in Horeca, QSR en Catering mee bezig zijn. Handige inzichten en detailkennis die helpen bij je route-to-market in foodservice.

 

Het panel van de Foodservice Community leverde ook het voorbije kwartaal weer een berg aan boeiende informatie op. In totaal namen 663 respondenten deel aan het onderzoek. Eigenaars en chefs gaven hun oordeel over volgende onderwerpen:

  • Vraag en aanbod
  • Verwachtingen van fabrikanten en leveranciers
  • Productgebruik
  • Communicatie en digitalisering
  • De samenstelling van de menukaart en het gebruik van keurmerken
  • Bedrijfsvoering
  • Inkoop
  • Onderzoeksmogelijkheden

Voor elk van de onderwerpen zijn de details gebundeld met onderverdelingen zowel per kanaal als per regio in een 66 bladzijden tellend rapport.

Wil je graag een uitgebreide preview van het rapport? Dat kan. Gewoon hier klikken en hij zit meteen in je mailbox.

 

Was je nog aan het twijfelen over welke data je best aanschaft voor je route-to-market in foodservice? Niet doen. De Foodservice Community Scan geeft je praktische inzichten om zowel je sales benadering als je marketing communicatie mee te verfijnen.

 

Nog niet genoeg informatie en heb je nood aan extra inzichten? Dat kan. We hebben een professional panel ter beschikking om concepten te testen, vragen te beantwoorden, producten uit te proberen, tools te beoordelen of een inspiratiesessie mee te organiseren. Ook in Nederland trouwens via het Kokspanel van collega Carolien.

 

Kortom, aan de inzichten zal het echt niet ontbreken om je route-to-market te verfijnen!

Vind je dit te mooi om waar te zijn en wil je een vrijblijvende presentatie van de inzichten? Ook dat kan. Gewoon mailen naar marc@foodproof.be of carolien@foodproof.be.