Geen, of te weinig, tijd voor succesvolle foodservice innovatie?

Huur een interim innovation manager in van 1 dag per maand tot 5 dagen per week!

Innoveren kost tijd. En geld. Geld dat je graag terugverdient door succesvol te innoveren. Maar succesvol innoveren kost dus moeite en vaak is er te weinig tijd. Dat kan je maar beter snel oplossen.

Snel iets opleveren omdat het in de plannen staat, is een vaak terugkerend fenomeen. Meer dan 50% van de innovaties in foodservice faalt compleet. Al te vaak omdat we te weinig zoeken naar waar klanten nu echt nood aan hebben en veel meer nog omdat er onvoldoende tijd, of kennis, is om de verschilende stappen van het innovatieproces goed te doorlopen.

Innoveren is wel degelijk een proces. Of je nu een nieuwe markt wil aanboren of een nieuw concept wil introduceren in foodservice, er zijn een aantal stappen die je gewoonweg niet mag overslaan. Je kan nogmaals proberen om snel dat leuke idee uit je interne brainstorm te realiseren. Veel slimmer is het om daar waar het nodig is de hulp in te roepen van experts.

Experts in foodservice innovation mag je Foodproof zeker noemen. Op basis van een beproefd proces kunnen we helpen daar waar het nodig is. Met concrete onderdelen van het proces indien dat nodig is, zoals onderzoek en workshops, maar ook met de inzet van een gedreven specialist. ‘Consultants’ moet je bij Foodproof niet verwachten. Ervaren mensen die mee de handen uit de mouwen steken wel. 

Dat kan voor 1 dag per maand tot 5 dagen per week. In ieder geval op maat van uw project, uw budget en uw noodzaak om een tekort aan innovatietijd op te vangen. Succesvol innoveren kost tijd en geld. Dus zorg er dan ook voor dat dit goed gebeurt anders kan je beter maar weer die nieuwe verpakking of dat zoveelste smaakje op de markt brengen.

Meer info? Check onze cases of boek gewoon een babbel in. Zo simpel kan het zijn!