Twee experts met een passie voor foodservice

Marc en Wim vormen een onafscheidelijk duo. Maar net zoals peper en zout zijn ze heel verschillend en hebben ze elk hun eigen expertise. Terwijl Marc een uitdagend parcours in sales en general management achter de rug heeft, heeft Wim zich gespecialiseerd in alle aspecten van marketing. Twee verschillende, maar zeer complementaire profielen dus. En dat met een grote, gemeenschappelijke noemer: een enorme passie voor foodservice.

Wim Van Nuffel
&
Marc Waelbers

Die combinatie zorgt voor vuurwerk. Al te vaak zit sales alleen aan het stuur in foodservice business. Niet helemaal onlogisch, gezien de aard van de sector, maar de rol van marketing mag hierin niet onderschat worden. Foodproof brengt de twee verhalen samen binnen jouw bedrijf. Zo creëer je unieke inzichten en ga je vooruit. Zie Marc en Wim dus zeker niet als crisismanagers. Wel als twee gepassioneerde experts die samen met jou nieuwe projecten uitbouwen.

Marc en Wim werken met een team van ervaren projectmanagers, specialisten in innovatie. Samen met business partners Touch Activation Marketing en Alert Marktonderzoek worden uitdagingen op vlak van datagedreven shoppermarketing en marktonderzoek ingevuld. Deze bedrijven zijn ook de oprichters van de Belgische FOODSERVICE COMMUNITY, het online platform voor horeca en catering professionals, waar inzichten over – en voor operators verzameld worden.

Onze partners

datlinq
touchactivationmarketing
dallas
alertmarktonderzoek
foodservicecommunity
consumatics

Contactinformatie

Op zoek naar nieuwe opportuniteiten voor jouw foodservice business? Marc en Wim zitten met veel plezier binnenkort bij jou aan tafel. Reserveer een plaats in hun agenda en maak zelf kennis met hun passie en expertise.