Foodproof helpt met onderzoek op maat van je project zodat je snel de juiste inzichten krijgt

Foodproof heeft voor elk van de stappen in het innovatieproces onderzoeksmethoden om op maat te helpen waar dat nodig is. Door onze hands-on aanpak en met jouw doelstelling voor ogen, kunnen we elk onderzoek op maat van jouw project aanpassen.

CONSUMER REPORTS

cons rapport

Gedragsonderzoek bij consumenten die geregeld buitenshuis uit eten gaan. Informatie over gedrag,

consumptievoorkeuren en communicatiekanalen.

 

OPERATOR REPORTS

Jinza presentatie

De Foodservice Community bezorgt je als partner elk kwartaal inzichten over operatorgedrag en waar ze van wakker liggen. Ontdek meer details over de Foodservice Community Scan.

AD HOC PANEL RESEARCH

Management innovatie

Zowel op vlak van operators als met consumenten in de Benelux, kan Foodproof kwalitatieve panels organiseren

als onderzoekstool voor uw nieuwe plannen.

 

AD HOC ONLINE RESEARCH

DeathtoStock_Meticulous-09-compressor

In ons operator panel alsook bij consumenten in de Benelux, is Foodproof in staat zowel kwalitatieve – als kwantitatieve onderzoeksresultaten te vergaren die belangrijk zijn om te besluiten over de volgende stap in uw innovatieproject.

 

VIRTUAL REALITY Schermafbeelding 2017-04-24 om 14.22.17

Een omgeving diepgaand uittesten kan je met Virtual Reality en ons OSQAR consumentenpanel in België. Ons Virtual Reality onderzoeksplatform stelt organisaties in staat om ruimtes te onderzoeken op hun effect inzake beleving naar de consument.

Meer weten? Contacteer Foodproof met jouw onderzoeksuitdaging.